Polityka prywatności

I. Informacje ogólne

 

    1. Niniejsza Polityka Prywatności z cookies określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem platformy marketplace ATOmarket.pl (zwanego dalej: „MarketPlace”).

    2. Właścicielem platformy MarketPlace i jednocześnie administratorem danych jest GOcreate, Os.Słoneczne 14/32, 97-400 Bełchatów, NIP: 769-199-92-33 dalej zwanym operatorem

    3. Dane osobowe zbierane przez operatora. za pośrednictwem platformy MarketPlaceo są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

    4. Operator dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności Klientów odwiedzających MarketPlace.

    5. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zasadami z art. 5 (RODO).

Dane osobowe będą:

    a) przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą („zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość”);

    b) zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami; dalsze przetwarzanie do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych nie jest uznawane w myśl art. 89 ust. 1 RODO za niezgodne z pierwotnymi celami („ograniczenie celu”);

    c) adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane („minimalizacja danych”);

    d) prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane („prawidłowość”);

    e) przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane; dane osobowe można przechowywać przez okres dłuższy, o ile będą one przetwarzane wyłącznie do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych na mocy art. 89 ust. 1 RODO, z zastrzeżeniem że wdrożone zostaną odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wymagane na mocy niniejszego rozporządzenia w celu ochrony praw i wolności osób, których dane dotyczą („ograniczenie przechowywania”);

    f) przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych („integralność i poufność”).

    6. W ramach korzystania przez Administratora z narzędzi wspierających jego bieżącą działalność udostępnianych np. przez firmę Google, Dane Osobowe Klienta mogą być przekazywane do państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) lub innego państwa, w którym podmiot z nią współpracujący utrzymuje narzędzia służące do przetwarzania Danych Osobowych przy współpracy z Administratorem. 

 

 

    II. Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna

    1. Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku:

    a) rejestracji konta w platformie MarketPlace, w celu utworzenia indywidualnego konta i zarządzania tym kontem. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi Konta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

    b) składania zamówienia w  platformie MarketPlace, w celu wykonania umowy sprzedaży. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

    c) korzystania z usługi formularza kontaktowego w platformie MarketPlace w celu wykonania umowy świadczonej drogą elektroniczną. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

    d) korzystania z usługi newslettera w platformie MarketPlace w celu wykonania umowy świadczonej drogą elektroniczną. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi Newsletter (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

    e) udziału w konkursie organizowanym przez Administratora, dane osobowe są lub mogą być przetwarzane w następujących celach: przeprowadzenie konkursu, wyłonienie zwycięzców oraz wydanie nagród – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora; realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w szczególności wynikających z przepisów regulujących kwestie obowiązków podatkowych – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.

    2. W pozostałych celach dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane na podstawie:

    a) obowiązujących przepisów prawa – gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, np. gdy na bazie przepisów podatkowych lub rachunkowych Administrator rozlicza zawarte umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);

    b) niezbędności do innych niż wymienione powyżej celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, w szczególności do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, prowadzenia korespondencji z Klientami, także za pośrednictwem formularzy kontaktowych (w tym udzielania odpowiedzi na wiadomości Klientów), analiz rynkowych oraz statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

    3. W przypadku rejestracji konta w platformie MarketPlace, Klient podaje: adres e-mail, dane adresowe: kod pocztowy i miejscowość, kraj (państwo),ulica wraz z numerem domu/mieszkania, województwo, imię i nazwisko, numer telefonu.

    4. Podczas rejestracji konta w platformie MarketPlace Klient samodzielnie ustala indywidualne hasło dostępu do swojego konta. Klient może zmienić hasło, w późniejszym czasie.

    5. W przypadku składania zamówienia w platformie MarketPlace, Klient podaje następujące dane: adres e-mail, dane adresowe:kod pocztowy i miejscowość, kraj (państwo), ulica wraz z numerem domu/mieszkania, województwo, imię i nazwisko, numer telefonu.

    6. W przypadku skorzystania z formularza kontaktowego, Klient podaje następujące dane: adres e-mail, imię, numer telefonu.

    7. Podczas korzystania ze platformy MarketPlace mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.

    8. Przekazanie danych osobowych do Administratora jest dobrowolne, w związku z zawieranymi umowami czy też świadczeniem usług za pośrednictwem platformy MarketPlace, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzach danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta, zaś w przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta uniemożliwi złożenie i realizację zamówienia Klienta.

 

    III. Komu udostępniane lub powierzane są dane oraz jak długo są przechowywane?

 

    1. Dane osobowe Klienta przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta . przy prowadzeniu MarketPlace. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom MarketPlace co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).

    a) Podmioty przetwarzające. Operator  korzysta z dostawców, którzy przetwarzają dane osobowe wyłącznie na polecenie Operator. Należą do nich m.in. dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi księgowe, dostarczający systemy do marketingu, systemy do analizy ruchu w Sklepie Internetowym, systemy do analizy skuteczności kampanii marketingowych;

    b) Administratorzy. Operator korzysta z dostawców, którzy nie działają wyłącznie na polecenie i sami ustalają cele i sposoby wykorzystania danych osobowych Klientów. Świadczą oni usługi płatności elektronicznych oraz bankowe.

    c) Lokalizacja. Dostawcy usług mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

    2. Dane osobowe Klientów przechowywane są:

    a) W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez GOcreate, Os.Słoneczne 14/32; 97-400 Bełchatów; NIP: 769-199-92-33 tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Operator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. 

    b) W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Operatora tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. 

    c) W przypadku dokonania zakupu na platformie MarketPlace, dane osobowe mogą być przekazywane, w zależności od wyboru Klienta, następującym podmiotom w celu dostarczenia zamówionych towarów:

    • firmie kurierskiej;

    • firmie InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadczącej usługi dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomaty);

    d) W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system tpay.pl , jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce KRAJOWY INTEGRATOR PŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA. Adres rejestrowy: PL. WŁADYSŁAWA ANDERSA 3 61-894 POZNAŃ. NIP: 7773061579.

    e) W przypadku dokonania zakupu w MarketPlace, odbiorcami Twoich danych osobowych są: podmioty świadczące usługi polegające na badaniu poziomu satysfakcji klientów, dostawcy systemów informatycznych oraz firmy zajmujące się przekazywaniem opinii ze MarketPlace do innych portali, w których można zapoznać się z recenzjami.

 

    IV. Jakie masz prawa?

    1. Prawo do cofnięcia zgody - podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.

    a) Klient ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił Operator

    b) Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody.

    c) Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Operator zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.

    d) Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Klienta żadnych negatywnych konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem Operator  może świadczyć jedynie za zgodą.

    2. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 21 RODO.

    a) Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli Operator przetwarza jego dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing produktów i usług Operatora, prowadzenie statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności MarketPlace oraz ułatwienie korzystania ze MarketPlace a także badanie satysfakcji.

    b) Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących produktów lub usług, będzie oznaczać sprzeciw Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym profilowania w tych celach.

    c) Jeżeli sprzeciw Klienta okaże się zasadny i Operator nie będzie miał innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, dane osobowe Klienta zostaną usunięte, wobec przetwarzania których, Klient wniósł sprzeciw.

    3. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) - podstawa prawna: art. 17 RODO.

    a) Klient ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.

    b) Klient ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:

  • - dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
  • - wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jego zgodę;
  • - wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach marketingowych;
  • - dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;
  • - dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie Państwa członkowskiego, któremu Operator podlega;
  • -  dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.
  • - Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, Operator może zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega ATOmarket  Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z usług Operator, czy też dodatkowo adresu zamieszkania/adresu korespondencyjnego, numeru zamówienia, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z zawartymi umowami sprzedaży lub świadczeniem usług.

    4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 18 RODO.

    a) Klient ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Zgłoszenie żądania, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwia korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem. Operator nie będzie też wysyłał żadnych komunikatów, w tym marketingowych.

    b) Klient ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych osobowych w następujących przypadkach:

  • - gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas Operator ogranicza ich wykorzystanie na czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni;
  • - gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych Klient zażąda ograniczenia ich wykorzystania;
  • - gdy dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub wykorzystywane ale są one potrzebne Klientowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  • - gdy wniósł sprzeciw wobec wykorzystania jego danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na szczególną sytuację – ochrona interesów, praw i wolności Klienta przeważa nad interesami, które realizuje Administrator, przetwarzając dane osobowe Klienta.

    5. Prawo dostępu do danych - podstawa prawna: art. 15 RODO.

    a) Klient ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy przetwarza dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, Klient ma prawo:

  • - uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
  • - uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych Klienta albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących Klientowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
  • - uzyskać kopię swoich danych osobowych.

    6. Prawo do sprostowania danych - podstawa prawna: art. 16 RODO.

    a) Klient ma prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, Klient, którego dane dotyczą ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym przez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, kierując prośbę na adres poczty elektronicznej zgodnie z §6 Polityki Prywatności.

    7. Prawo do przenoszenia danych - podstawa prawna: art. 20 RODO.

    a) Klient ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych. Klient ma również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio takiemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. W takim przypadku Administrator prześle dane osobowe Klienta w postaci pliku w formacie csv, który jest formatem powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego administratora danych osobowych.

    b) W sytuacji wystąpienia przez Klienta z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Operator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Operator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Klienta uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania - o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.

    8. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    9. Klient może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzana jego danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień na adres e-mail: kontakt@ATOmarket.pl

    10. Klient ma prawo żądać od Operatorprzekazania kopii standardowych klauzul umownych. 

 

    V. Naruszenie ochrony danych osobowych

 

    1. W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, Administrator bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 72 godzin po stwierdzeniu naruszenia – zgłasza je organowi nadzorczemu –(Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych), chyba że jest mało prawdopodobne, by naruszenie to skutkowało ryzykiem naruszenia praw lub wolności osób fizycznych. Do zgłoszenia przekazanego organowi nadzorczemu po upływie 72 godzin, Administrator dołącza wyjaśnienie przyczyn opóźnienia. Jeżeli naruszenie ochrony danych osobowych może powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych, Administrator bez zbędnej zwłoki zawiadamia osobę, której dane dotyczą, o takim naruszeniu.

 

    VI. POLITYKA COOKIES

    1. Administrator używa plików cookies. 

    2. Pliki Cookie to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach Użytkowników i przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. 

    3. Stosowane przez Administratora pliki „cookies” są bezpieczne dla urządzeń Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Usługi indywidualnie każdemu Użytkownika. Pliki „cookies” zazwyczaj zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz przypisaną wartość.

    4. Z uwagi na cel gromadzenia wyróżniamy następujące Pliki cookies:

    a) niezbędne: konieczne do prawidłowego funkcjonowania serwisu – pliki przetwarzane w oparciu o usprawiedliwiony interes administratora (art.6 ust. 1 lit. f RODO);

    b) statystyczne: pozwalają one badać ruch na stronie internetowej, poznawać preferencje naszych użytkowników, analizować ich zachowanie w serwisie oraz umożliwiają interakcje z zewnętrznymi sieciami i platformami – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

    c) marketingowe: pozwalają na dostosowanie wyświetlanych reklam i treści do preferencji naszych użytkowników oraz prowadzić spersonalizowane kampanie marketingowego – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

    5. Pod względem czasu ich ważności, rozróżniamy dwie kategorie plików cookies:

    a) pliki sesyjne – istniejące do końca danej sesji,

    b) pliki trwałe – istniejące po ukończeniu sesji.

    6. Pod względem rozróżnienia podmiotu administrującego plikami cookies, wyodrębniamy:

    a) nasze pliki cookies,

    b) pliki cookies podmiotów trzecich.

    7. Pliki „cookies” mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Klient korzysta ze MarketPlace. W tym celu mogą zostać zachowane informacje o ścieżce nawigacji Klienta lub czasie pozostawania na danej stronie.

    8. W zakresie informacji o preferencjach Klienta gromadzonych przez sieć reklamową Google Klient może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików „cookies” przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.

    9. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików „cookies”, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki „cookies” do urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

    10. Aby dowiedzieć się, jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:

  • Firefox
  • Chrome
  • Safari
  • Microsoft Edge

    11. Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej serwisu. 

    12. Serwis zbiera również Pliki Cookies zewnętrzne, tzw. third part cookie, które pochodzą z serwerów zewnętrznych.

    13. Korzystamy z usług:

  •     a) Google Analytics 4, dostarczanych przez Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) w celu analityki ruchu w Serwisie. Na jej podstawie uzyskujemy statystyki pokazujące, jak Ty i pozostali użytkownicy korzystacie z Serwisu.
  •     b) Google Ads dostarczanych przez Google Ireland Ltd. | Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland w celu optymalizacji wyświetlania reklam, remarketingu oraz popularyzacji Serwisu.
  •     c) Facebook (Meta Platforms Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Ireland)

    14. Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej MarketPlace.

    15. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej polityki prywatności z cookies.

    16. Wszystkie pliki cookies:

Wymagane:

  • cookieListV
  • cookieList
  • PHPSESSID
  • Analityczne:
  • /gtm.*=/,
  • /_ga=/,
  • /_ga.*=/,
  • /_gat=/,
  • /_gid=/,
  • /_hj.*=/,
  • /cId=/,
  • /collect=/,
  • /recommended_data=/,
  • /checked_custom_flow=/,
  • /CustomerSubscribed.*=/,
  • /edrone.*=/
  • Marketingowe:
  • /_fbp=/,
  • /_gcl_au=/,
  • /ads.*=/,
  • /yl.*=/,
  • /hj.*=/,
  • /fp_sid=/,
  • /optiMonk.*=/